Veel gestelde vragen (FAQ)

Is het veilig om bij Sfeertjemaken te bestellen?
Uw privacy staat bij ons hoog in het vandaal. Alle persoonlijke gegevens worden daarom enkel gebruikt voor de levering van bestellingen, het checken van betalingen en promotioneel doeleinden zoals het versturen van de nieuwsbrief. Uw gegevens worden op geen enkele manier gedeeld met derden.

Sfeertjemaken maakt uitsluitend gebruik van veilige manieren van betalen. Zo kan er gekozen worden voor Ideal, Visa, Mastercard, Paypal, onder rembours of overschrijving vanaf uw eigen rekening.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Sfeertjemaken verstuurt alle bestellingen via DHL. De verzendkosten die daarbij verrekend worden zijn €4,09. Bij een bestelling vanaf €49,95 betaald u geen verzendkosten meer maar nemen wij deze voor onze rekening.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Wij heten u graag welkom in onze showroom in Rotterdam. Hier kunt u bestelling uiteraard komen ophalen. Dit kan op werkdagen tussen 9:00 uur tot 16:30 uur. Geef dit wel even van te voren aan, dan zorgen we er namelijk voor dat het betreffende artikel voor u klaar wordt gezet. Tijdens het plaatsen van een bestelling kunt u aangeven het artikel op te willen halen. Er worden dan uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Het merendeel van de tijd zijn producten op voorraad. Bij ons geld de regel: voor 16:00 bestelt, is de volgende dag in huis. Als een artikel niet op voorraad is zullen wij u hier tijdig van op de hoogte stellen.

Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
DHL probeert 3 keer het product te bezorgen. Wanneer het bij de derde keer nog niet lukt dan wordt het product bij het dichtsbijzijnde DHL service center bewaard. Hier kunt u dan zelf het product ophalen.

Levert Sfeertjemaken ook aan bedrijven?
Ja, Sfeertjemaken levert niet alleen aan particulieren maar ook aan bedrijven. Als u geïnteresseerd bent in een grotere aantallen kunt u dit gerust aangeven. Hiervoor hanteren we speciale tarieven. Neem contact met ons op en vraag naar een offerte. Wij zullen u dan zo snel mogelijk informeren over de mogelijkheden.

Hetzelfde geldt als u geïnteresseerd bent in grotere aantallen van dezelfde producten. Als u minimaal 5 dezelfde artikelen af wil nemen kunt u contact met ons opnemen en zullen wij u informeren over de mogelijkheden.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen worden inclusief BTW getoond. In het besteloverzicht, op de factuur en de orderbevestiging worden prijzen ook exclusief weergeven en kunt u het totale BTW bedrag zien.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?
U kunt een bestelling annuleren of wijzigen zo lang deze nog niet aan DHL is meegegeven. Geef uw annulering of wijziging zo snel mogelijk aan ons door. U kunt dit doen door ons te bellen op 010-4565011, een e-mail te sturen naar info@sfeertjemaken.nl of het contactformulier in te vullen.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Nadat u een artikel in ontvangst heeft genomen kan het altijd voorkomen dat deze niet aansluit bij uw wensen en verwachtingen. U kunt het product dan, zonder opgave van reden, binnen 30 dagen retourneren. Als u de kosten voor het retourneren vergoed wil krijgen, dient u dit binnen deze 14 dagen aan te geven.

Voor het retourneren gelden enkele voorwaarden. De artikelen kunnen alleen worden geretourneerd wanneer ze onbeschadigd zijn en in de originele verpakking(indien mogelijk). De artikelen worden in dezelfde conditie verwacht en mogen niet gebruikt zijn.

U kunt voor het retourneren ons retourprocedure lezen.

Ik heb een klacht over Sfeertjemaken, wat kan ik hiermee doen?
Bij  Sfeertjemaken staat de klant te allen tijde centraal. Dit betekent dat wij er alles aan doen om elke klant naar tevredenheid te helpen. Indien u een klacht geeft, kunt u ons telefonisch bereiken op 010-4566011 of een mail sturen naar info@sfeertjemaken.nl met in het onderwerp (Klacht: ...). Uw klacht wordt dan dezelfde dag nog in behandeling genomen.